مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-27سياسي

اعزام 2 هزار دانشجو به مناطق محروم مرکزی در قالب قرارگاه عهد خدمت


مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: 2 هزار دانشجو تابستان امسال در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل شریعت منش ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: 2 هزار دانشجو تابستان امسال در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی افزود: با توجه به نزدیکی به اربعین امام حسین (ع) اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان مرکزی امسال از پانزدهم تیرماه تا پانزدهم مردادماه برگزار می شود و جهادگران دانشجو برای خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان های فراهان، خنداب، تفرش، خمین، دلیجان، محلات و شازند اعزام می شوند.

اقدامات دانشجویان جهادی تک بعدی نیست وی با اشاره به اینکه اقدامات دانشجویان در اردوهای جهادی امسال تک بعدی نیست، گفت: با توجه به شناسایی مسائل در عرصه های مختلف اقدامات این جهادگران در عرصه های مختلف به مردم مناطق محروم استان ارائه می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی افزود: تعمیر و رنگ آمیزی مدارس و کانال کشی در روستاها برای جلوگیری از هدر رفت آب از جمله اقدامات عمرانی و برگزاری یادواره های شهدا، کلاس قرآن و خانواده، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، مامایی و برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 هزار دانشجو به مناطق محروم مرکزی در قالب قرارگاه عهد خدمت

اعزام 2 هزار دانشجو به مناطق محروم مرکزی در قالب قرارگاه عهد خدمت