مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-19سياسي

سردار اوصانلو نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان شناخته شده است


امنیت امروز خود را بدون شک مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار محمدتقی اوصانلو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی امروز در آیین تجلیل از سردار حاج محمدتقی اوصانلو اظهار کرد: سردار اوصانلو نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان شناخته شده است.

وی تصریح کرد: در اقلیم کردستان نیز از ابهت و کرامت این سردار بزرگوار صحبت کرده و می گویند ما سرباز کوچک سردار اوصانلو هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر ادامه داد: این آیین تجلیل به پاس یک عمر مجاهدت این سردار بزرگوار در راه اسلام و انقلاب اسلامی به خصوص در دفاع از حریم آل الله و مبارزه با گروهک های تکفیری و جانفشانی های وی در شمالغرب کشور بوده که امنیت و آرامش این منطقه مرهون تلاش های شبانه روزی ایشان است.

سردار حاج محمدتقی اوصانلو متولد سال 1341 در شهر زنجان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در  دفاع مقدس در عملیات های خیبر و بدر جانشین فرمانده گردان بود، در عملیات والفجر 8 و کربلای 5 فرمانده گردان غواصی لشکر 31 عاشورا و در عملیات والفجر 10 جانشین تیپ 36 انصار المهدی شد و همراه با رزمندگان در راه دفاع از کشور رشادت های فراوانی به یادگار گذاشت.

وی در فاصله سال های 1390 تا 14002 فرماندهی قرارگاه حمزه سید الشهدا را بر عهده داشت و از 1387 تا 1400 با حفظ سمت، فرمانده قرارگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اوصانلو نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان شناخته شده است

سردار اوصانلو نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان شناخته شده است