مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:252023-07-09ورزشي

کلنگ زنی راه آهن خرم آباد - پلدختر - اندیمشک به زودی


نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب حمام در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر احداث پیست تارتان، خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی پلدختر، سالن های ورزشی افرینه و معمولان، - ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر، معمولان و سراب حمام در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر احداث پیست تارتان، خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی پلدختر، سالن های ورزشی افرینه و معمولان، زمین چمن بزرگ سراب حمام، سالن سقف کوتاه معمولان برای کشتی و ورزش های رزمی هستیم.

سید حمیدرضا کاظمی در مراسم تقدیر و تجلیل از روسای هیأت های ورزشی، مربیان ورزشی و مدال آوران مسابقات کشوری ورزش پلدختر که به مناسبت عید غدیرخم در سالن کنفرانس دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آسیب سیل 98 به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر، تمام توجه خود را بر بازسازی معطوف کردیم ولی دغدغه تجلیل از فعالان ورزش شهرستان را نیز داشتیم که امروز این فرصت فراهم شد.

وی افزود: پس از سیل با توجه به دعوت و دوبار سفر وزیر ورزش وجوانان به شهرستان نهایتاً 25 میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت برای ورزش شهرستان پرداخت و مشکل بازسازی حل شد.

کاظمی تصریح کرد: یک زمین چمن مصنوعی خیّرساز نیز از اقداماتی بود که اخیرا در کنار زمین چمن مجموعه احداث و به جوانان پلدختر و جامعه ورزش تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی راه آهن خرم آباد - پلدختر - اندیمشک به زودی

کلنگ زنی راه آهن خرم آباد - پلدختر - اندیمشک به زودی