مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-05سياسي

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در خصوص حجاب


امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران با تمام توان سعی در ترویج بی حجابی در کشور دارند که باید هوشیار باشیم و در این خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان اهر گفت:امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران با تمام توان سعی در ترویج بی حجابی در کشور دارند که باید هوشیار باشیم و در این خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی، کنترل کودکان در فضای مجازی توسط خانواده ها و.

بسیار مهم است.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم کارگروه تخصصی حجاب و عفاف بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اهر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت عید غدیر خم، خواستار ترویح زیست عفیفانه و توجه به مسئله حجاب و عفاف در جامعه شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حجاب و عفاف گفت: مصوبات جلساتی که در خصوص حجاب و عفاف در شهرستان اهر برگزار می شود باید بررسی و پیگیری جدی شود.

حجت الاسلام حاجی زاده مسئله حجاب و عفاف در اسلام را یک مسئله در کنار سایر مسائل جامعه عنوان کرد و خواستار توجه و تقویت سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی و اعتلای جایگاه خانواده ها شد.

امام جمعه اهر از مسئولان شهرستان اهر خواست با تقسیم کار و تعریف برنامه های مختلف در خصوص حجاب و عفاف هر اداره، نهاد و… اقدامات اساسی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در خصوص حجاب

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی در خصوص حجاب