مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-01سياسي

قدرت و عقلانیت، 2 بال مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: قدرت و عقلانیت، دو بال مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

- ایسنا/کرمان رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: قدرت و عقلانیت، دو بال مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

علی شجاع حیدری در جلسه شورای عالی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان که با محور امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر امری الهی است، گفت: برای انجام مطلوب فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به قدرت داریم، لازمه قدرت برای این امر مثل لازمه وضو برای نماز خواندن است، قدرت بیان، قدرت شغلی، اجتماعی یا جایگاه هر فردی لازم است تا امر به معروف و نهی از منکر موثر واقع شود، بنابراین قدرت، مقدمه ای برای انجام خوب امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: ملاک تعیین معروف یا منکر عقل و شرع است، قدرت و عقلانیت اگر باشد امر به معروف و نهی از منکر به زیبایی تجلی می یابد، این دو بال در آموزش و پرورش موجودند و همه مدارس و ادارات و مدیریت های آموزش و پرورش، شورای امر به معروف و نهی از منکر دارند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: اگر جایی ادعا می کنیم شورای امر به معروف وجود دارد، سه اتفاق باید بیفتد، اول اینکه مردم باید بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و عقلانیت، 2 بال مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر

قدرت و عقلانیت، 2 بال مهم فریضه امر به معروف و نهی از منکر