مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-08سياسي

راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه داران فضیلت و وحدت گفت: راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه داران فضیلت و وحدت گفت: راز ماندگاری امت اسلامی وحدت و پیروی از سیره اهل بیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش پیامبر رحمت و خاندان عترت؛ طلایه داران فضیلت و وحدت با حضور جمعی از اساتید، محققان و اسلام شناسان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مکه مکرمه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در این همایش گفت: وحدت اسلامی یکی از مهمترین پایه های حفظ و ماندگاری امت اسلامی و یک ضرورت عقلی و شرعی است که تاریخ لزوم و اهمیت آن را ثابت نموده است.

وی ادامه داد: وحدت اسلامی تا زمانی امکان وقوع و تحقق دارد که امت اسلامی در محورهای مشترکی میان خود به اجماع رسیده و بر اساس منافعی مشترک، سرنوشتی واحد، و کارکردها و خلق و خوی واحدی جمع شوند و با دشمن مشترک رویارویی کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: رسول گرامی اسلام (ص) خاندان خود را به کشتی نوح (ع) تشبیه نموده اند که هرکس سوار آن شد، نجات یافته و هر که آن را ترک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است

راز ماندگاری امت اسلامی «وحدت» و «پیروی از سیره اهل بیت» است