مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-22حوادث

دستگیری زورگیران خیابان پاسداران


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 مرد جوان که از شهروندان با تهدید و سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت رشوه قصد رهایی از مأموران را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: بامداد سی ام تیرماه عملیات کلانتری 102 پاسداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان برادران پناهی تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 1 قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ گودرزی گفت: متهمان 37 و 30 ساله بعد از دستگیری قصد پرداخت رشوه برای رهایی داشتند که رشوه متهمان ضمیمه پرونده و تحویل مراجع قضایی شده و متهمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیران خیابان پاسداران

دستگیری زورگیران خیابان پاسداران