مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-17ورزشي

آغاز مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان


ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز 26 تیرماه ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از محل گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

40 هزار دانش آموز به زیارت مزار شهید سلیمانی آمدند مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سخنانی اظهار کرد: شهید سلیمانی با رفتار و منش خود، درس آزادگی، مردانگی و ایستادگی به جهانیان داد.

رضایی رضایی نژاد ادامه داد: همکاران ما در مدارس استثنایی به صورت خالصانه خدمت می کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

وی ابراز داشت: بیشتر برنامه های آموزش و پرورش استان کرمان در محل گلزار شهدا و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

رضایی اضافه کرد: سال گذشته 40 هزار دانش آموز در قالب راهیان مکتب سلیمانی به استان کرمان آمدند و با حضور در گلزار شهدا با آرمان های انقلاب و شهیدان به ویژه سردار دل ها تجدید بیعت کردند.

وی افزود: سرمایه گذاری در ورزش سرمایه گذاری در تربیت نسل سالم است و سرمایه گذاری در قرآن و عترت نیز موجب آمادگی همکار ما برای تربیت نسلی مهدوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان

آغاز مسابقات کشوری کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در کرمان