مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:242023-07-12سياسي

کشف حجاب موجب ایجاد شکاف در خانواده ایرانی می شود


اصفهان _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دسیسه دشمن برای ایجاد شکاف در خانواده ایرانی می شود، گفت: کشف حجاب نقطه ایجاد شکاف در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تمنایی، ظهر چهارشنبه ضمن تبریک عید غدیر و روز ملی عفاف و حجاب و خیر مقدم و تشکر از تشکیل دهندگان اولین همایش تأثیر عفاف در طراحی مد و لباس اقوام ایرانی، اظهار داشت: در کشور ما نقطه اسلام زدایی از 100 سال قبل در واقعه گوهرشاد از کشف حجاب شروع شد که یکی از نقاط مهمی است که موجب ایجاد شکاف در نهاد خانواده و عفاف و حجاب در جامعه ایرانی می شود.

وی در ادامه افزود: عدم توجه به مسئله عفاف و حجاب در غرب موجب شده خانواده منسجم نباشد و آمار طلاق و جنایت و خودکشی و فساد و مسائل مختلف در آن نشانگر جدایی مردم از هویت خود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه بحث نفوذ دشمن تا هم اکنون در کشور ما ادامه دارد، اظهار کرد: دشمن می داند که اگر نتوانست با تحریم و تهدید و ترور کاری پیش ببرد آخرین دستمایه خود در این زمینه جدا کردن خانواده ایرانی از هم است که مهم ترین بحث جامعه اسلامی است.

وی در خصوص تبیین مسئله عفاف و حجاب و حفظ حریم خانواده، افزود: هرچند بحث حفظ کیان خانواده و عفت عمومی برای مردم جاافتاده است ولی این موضوع باید برای ایشان تبیین و با کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حجاب موجب ایجاد شکاف در خانواده ایرانی می شود

کشف حجاب موجب ایجاد شکاف در خانواده ایرانی می شود