مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-12اقتصادي

توزیع بیش از 940 تن شکر و برنج تنظیم بازار در سیستان وبلوچستان آغاز شد


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: توزیع 940 تن برنج و شکر با قیمت تنظیم بازار در سطح استان بین جوامع شهری ، روستایی و عشایری در حال انجام است.

- به گزاری خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد مهدی اکبری اظهار کرد: در راستای تامین و توزیع کالاهای پرمصرف و مورد نیاز جامعه و بنا به تصمیم کارگروه  تنظیم بازار استان، توزیع 940 تن برنج و شکر شامل برنج هندی 1121 با قیمت مصوب هرکیسه 10 کیلویی 350 هزار تومان و شکر هر کیلو 28 هزار تومان  در سطح استان  بین جوامع شهری ، روستایی و عشایری در حال انجام است.

وی گفت: توزیع این کالاهای پر مصرف به منظور کمک به معیشت خانوار و با هدف دسترسی و فراوانی  در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری انجام می شود و هم استانی های عزیز با مراجعه به فروشگاه های واجد شرایط  توزیع خوار و بار شامل تعاونیهای مصرف ، اتحادیه ها، فروشگاه های زنجیره ای می توانند کالای مورد نظر را  با قیمت مصوب تهیه کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر توزیع برنج و شکر تنظیم بازار مصرف خانوار در حال اجرا بوده و این روند ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 940 تن شکر و برنج تنظیم بازار در سیستان وبلوچستان آغاز شد

توزیع بیش از 940 تن شکر و برنج تنظیم بازار در سیستان وبلوچستان آغاز شد