مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-09حوادث

فوت راکب موتورسیکلت در حادثه بزرگراه امام علی(ره)


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.

- رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت افزود: در مسیر بزرگراه امام علی به سمت جنوب مبارک آباد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد می کند.

وی گفت: شدت این برخورد به حدی بوده است که باعث واژگونی موتوسیکلت می گردد و در ادامه سواری پژو دیگری مجدداً با راکب موتور برخورد کرده که راننده به علت ضربه به سر متأسفانه در دم فوت می نمایند و ترک نشین به مراکز درمانی منتقل شد.

جوانبخت ادامه داد: عوامل کارشناس پلیس بزرگراه های پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

وی گفت: در این مقطع بزرگراه دارای شیب است و راننده پژو نتوانسته سرعت و وسیله نقلیه خود را کنترل کند و بشدت با موتورسواران برخورد و این حادثه تلخ را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت راکب موتورسیکلت در حادثه بزرگراه امام علی(ره)

فوت راکب موتورسیکلت در حادثه بزرگراه امام علی(ره)