مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-02بين الملل

موافقت وزرای صهیونیست با احداث شهرکی جدید در شمال فلسطین اشغالی


شماری از وزرای صهیونیست با احداث یک شهرک جدید در شمال فلسطین اشغالی موافقت کردند و کابینه رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، ساخت این شهرک را تصویب خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یتسحاق گولدکنوف وزیر مسکن و شهرسازی کابینه رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه)، با ساخت یک شهرک صهیونیستی جدید در جلیل سفلی (شمال فلسطین اشغالی) به نام رامات رابیل موافقت کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری صفا به نقل از شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه رژیم صهیونیستی نیز در جلسه امروز خود احداث این شهرک را تصویب خواهد کرد.

براساس این گزارش، اوریت استورک وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی، یتسحاق وسرالوف وزیر توسعه منطقه های النقب و الجلیل و اویر سوفیر وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی با ساخت این شهرک موافق هستند.

در مرحله نخست ساخت این شهرک، میلیون ها  شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای برنامه ریزی به منظور احداث شهرک هزینه خواهد شد و واحد شهرک سازی بر روند ساخت نظارت خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه صفا، وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی در ارتباط با ساخت این شهرک در منطقه الجلیل گفته است: احداث این شهرک حضور یهودیان را در آنجا افزایش خواهد داد و کابینه به دنبال تغییر وضعیت جمعیتی در الجلیل و النقب است تا غالبیت در این مناطق یهودی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزرای صهیونیست با احداث شهرکی جدید در شمال فلسطین اشغالی

موافقت وزرای صهیونیست با احداث شهرکی جدید در شمال فلسطین اشغالی