مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-11اقتصادي

افزایش ظرفیت انتقال آب ملاشیه به 8 هزار مترمکعب/ آب منطقه از امشب پایدار می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از حل مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز خبرداد و گفت: از امشب به بعد با توجه به اقدامات انجام شده، خانوارهای ساکن این منطقه به صورت پایدار، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از حل مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز خبرداد و گفت: از امشب به بعد با توجه به اقدامات انجام شده، خانوارهای ساکن این منطقه به صورت پایدار، دائمی و کامل آب دار خواهند شد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت رفع مشکل افت فشار آب منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: با اقدامات ضربتی شبانه روزی مختلف و متنوع در طول هفته گذشته تاکنون ظرفیت انتقال آب منطقه ملاشیه به 8 هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه منطقه ملاشیه اهواز حدود 65 هزار نفر جمعیت و حدود 8 هزار و 500 خانوار دارد، افزود: در این منطقه 231 خیابان اصلی و فرعی وجود دارد که از این تعداد 31 خیابان یعنی حدود 13 درصد از خیابان های منطقه و حدود 19 درصد از خانوارها دچار تنش و افت فشار آب بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در اجرای خط انتقال برای تقویت فشار آب ملاشیه اهواز، ظرفیت انتقال آب به این منطقه از 4 هزار به 8 هزار مترمکعب افزایش یافته و تا پایان هفته به 12 هزار مترمکعب در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت انتقال آب ملاشیه به 8 هزار مترمکعب/ آب منطقه از امشب پایدار می شود

افزایش ظرفیت انتقال آب ملاشیه به 8 هزار مترمکعب/ آب منطقه از امشب پایدار می شود