مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-05سياسي

برخورد دوگانه غرب در موضوع حقوق بشر و آزادی


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: غرب با حقوق بشر و آزادی ریاکارانه و دوگانه برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی موحدی راد عصر چهارشنبه در دیدار با علمای اهل سنت خراسان جنوبی اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) نگاه متعالی نسبت به حقوق بشر و علم آموزی داشتند تا این اندازه که شرط آزادی اسرا در یک جنگ را یاد دادن سواد و علم به مسلمانان دانستند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: امروزه متأسفانه کسانی که خودشان ناقص حقوق اولیه بشر هستند دم از آزادی و حقوق انسان ها می زنند.

موحدی راد با اشاره به اینکه در همین ایران استکبار جنایت های متعددی را رقم زده است، ادامه داد: در همه دنیا هواپیمای مسافربری مصونیت دارد ولی شاهد جنایت عمدی آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران در دهه 60 بودیم.

برخورد دوگانه غرب در مورد اغتشاشات ایران و فرانسه وی با بیان اینکه منافقین با حمایت استکبار 17 هزار ایرانی را به شهادت رساندند، گفت: آمریکا از غرب دنیا به کشورهای سوریه و افغانستان و عراق آمدند و این کشورها را اشغال کردند ولی این روزها دم از حقوق بشر می زنند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در اغتشاشات سال گذشته رسانه های وابسته به غرب آموزش خشونت و … می دادند، یادآور شد: ولی این روزها در آشوب های فرانسه سکوت اختیار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دوگانه غرب در موضوع حقوق بشر و آزادی

برخورد دوگانه غرب در موضوع حقوق بشر و آزادی