مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-15اقتصادي

آغاز پروازهای تهران- کویتِ «جزیره ایرویز» از فرودگاه امام خمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علاوه بر شرکت هواپیمایی «کویت ایرویز» که سه پرواز هفتگی در مسیر کویت- تهران و برعکس انجام می دهد، پرواز های شرکت هواپیمایی «جزیره ایرویز» نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار شد.

- آغاز پروازهای تهران- کویتِ جزیره ایرویز از فرودگاه امام خمینی پرواز های شرکت هواپیمایی جزیره ایرویز در مسیر کویت- تهران و برعکس از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برقرار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علاوه بر شرکت هواپیمایی کویت ایرویز که سه پرواز هفتگی در مسیر کویت- تهران و برعکس انجام می دهد، پرواز های شرکت هواپیمایی جزیره ایرویز نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار شد.

دفتر ارتباطات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این باره به نقل از سعید چلندری مدیرعامل فرودگاه امام اعلام کرده است: با توجه به گسترش مناسبات اقتصادی با کشور های همسایه، نخستین پرواز شرکت هواپیمای کویتی جزیره ایرویز در مسیر کویت- تهران روز جمعه وارد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بر اساس برنامه ارائه شده از سوی شرکت جزیره ایرویز، قرار است این شرکت هواپیمایی دو پرواز هفتگی در روز های یکشنبه و جمعه در مسیر کویت - تهران و برعکس انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروازهای تهران- کویتِ «جزیره ایرویز» از فرودگاه امام خمینی

آغاز پروازهای تهران- کویتِ «جزیره ایرویز» از فرودگاه امام خمینی