مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-16سياسي

آبرسانی به 367 روستای دارای تنش آبی در دستور کار دولت است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: آبرسانی به 367 روستا در قالب تنش آبی و محرومیت زدایی در دستور کار دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بجنورد، سومین جلسه کمیته حفاظت از منابع آب آشامیدنی به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص وضعیت آب آشامیدنی سطح استان، چاه های شرب و کیفیت آب آنها ، آب سد شیرین دره و منشأ بو و طعم آن بحث شد.

مهدی رشیدی، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با تاکید براینکه در دولت مردمی در حوزه آب و فاضلاب کارها و پروژه های خوبی در حال اجراست که بالغ بر 1300 میلیارد تومان تاکنون در آن هزینه شده است.

وی برتسریع پروژه های حوزه آب تاکید کرد و گفت: در حال حاضر آبرسانی به 367 روستا در قالب تنش آبی و محرومیت زدایی در دستور کار دولت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: شرکت آبفای استان طی قرارداد با بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن اجرای این پروژه ها را محول نموده و با تسریع در اجرا کیفیت آب شرب استان در روستاها ارتقا می یابد.

گفتنی است در این جلسه دستور کارهایی از جمله مرور مصوبات قبل، بررسی آب مخزن سد شیرین دره،چاه های آب شرب استان، روستاهای فاقد پوشش آب مطرح شدو اتخاذ تصمیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 367 روستای دارای تنش آبی در دستور کار دولت است

آبرسانی به 367 روستای دارای تنش آبی در دستور کار دولت است