مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-28سياسي

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان 17 مرداد برگزار می شود


نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان در بخش های اصلی و موضوعی برگزار می شود و متقاضیان تا 20 تیرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در سامانه اعلامی بارگذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان با هدف ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان و توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات برگزار می شود.

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان در 9 بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و کاریکاتور برگزار خواهد شد.

دین و معنویت، توجه به سبک پوشش اسلامی ایرانی، تشویق به جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزایش امید و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه ایثار، شهادت و مقاومت، کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، توجه به فرهنگ کار و تولید، توجه به فرهنگ مصرف بهینه انرژی، تقویت فرهنگ کتابخوانی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از بخش های موضوعی شامل عناوین است.

متقاضیان مجاز به شرکت در سه بخش از این جشنواره هستند و در هر بخش می توانند حداکثر تا سه اثر را در سامانه جشنواره بارگذاری کند که در مجموع 9 اثر از هر نفر پذیرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان 17 مرداد برگزار می شود

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان 17 مرداد برگزار می شود