مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-17سياسي

آموزش مهارت های کسب و کارهای خانگی به بیش از 1400 نفر از جوانان هلال احمر کردستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، گفت: 1415نفر از اعضای سازمان جوانان توسط باشگاه ملی کارآفرینی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آموزش کسب و کارهای خانگی می بینند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، گفت: 1415نفر از اعضای سازمان جوانان توسط باشگاه ملی کارآفرینی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آموزش کسب و کارهای خانگی می بینند.

دکتر پیام جلالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همایش آموزشی کسب و کارهای خانگی با حمایت سازمان جوانان و مشارکت کمیته ی امداد امام ره در سه منطقه کشور از 24 تیرماه تا 25 مردادماه در حال برگزاری است.

وی افزود: دوره ی اول این همایش آموزشی از 24 تا 27 تیرماه با حضور 450 نفر از دختران طرح یاس یاران آسیب ستیز و به میزبانی جمعیت استان اصفهان و با مشارکت جمعیت استان کردستان در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

دبیر ملی باشگاه کارآفرینی هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: دور دوم همایش کسب و کارهای خانگی به میزبانی جمعیت هلال احمر کردستان از 27 تا 30 تیرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور 600 نفر از اعضای جوانان هلال احمر برگزار خواهد شد.

دکتر جلالی خاطرنشان کرد: دوره ی سوم این همایش آموزشی، انگیزشی هم از 21 تا 24 مردادماه در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های کسب و کارهای خانگی به بیش از 1400 نفر از جوانان هلال احمر کردستان

آموزش مهارت های کسب و کارهای خانگی به بیش از 1400 نفر از جوانان هلال احمر کردستان