مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-22فرهنگي

درگذشت چند چهره و کنسرت هایی که حاشیه ساز شدند


فیلم های جدیدی از مهران مدیری و پرویز شیخ طادی، شکست رکورد روزانه سینماها از سال 98، گزارش هایی از چند چهره معروف سینمایی، سریال جدیدی با بازی جواد رضویان و الیکا عبدالرزاقی، - همکاری محمود پاک نیت و مسعود ده نمکی، قهر شهره سلطانی با سینما، درگذشت چند هنرمند، حواشی کنسرت ها و اظهارات وزیر ارشاد، تهدیدی از محسن یگانه، آخرین وضعیت کاخ مروارید، پل خاتون و محوطه ازبکی، یک خبر نگران کننده برای سفر، آغاز ثبت نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه و اعلام شعار روز اربعین از جمله خبرهایی بودند که این هفته در حوزه فرهنگی هنری ایسنا منتشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل عرضه و نمایش سازمان سینمایی با اشاره به استقبال 210 هزار نفری مخاطبان در یک روز از شکست رکورد روزانه سینماها از سال 1398 تاکنون خبر داد.

پرویز شیخ طادی و مهران مدیری فیلم جدید می سازند همچنین تغییر یافته است.

در حال حاضر ساعت 6 صبح در مرحله پیش تولید است و تمام عوامل و بازیگران آن مشخص شده اند و به زودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

تازه هایی از فیلم کیانوش عیاری و اصغر یوسفی نژاد همچنین جدیدترین فیلم دومین فیلم بلند زنده یاد اصغر یوسفی نژاد برای اکران عمومی در سالگرد درگذشت فیلمسازش آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت چند چهره و کنسرت هایی که حاشیه ساز شدند

درگذشت چند چهره و کنسرت هایی که حاشیه ساز شدند