مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-22سياسي

30هزار طلبه تحت آموزش های هلال احمر/افتتاح سیصدو پنجمین خانه هلال


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با افتتاح خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه در گلستان 30 هزار طلبه تحت آموزش های هلال احمر قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: هلال احمر به دنبال فراگیر کردن آموزش های همگانی است تا با همراهی مردم در شرایط حساس و لحظات طلایی نجات مصدوم به حادثه دیدگان کمک کند.

وی ادامه داد: با توجه به روحیات معنوی و تعهد بالایی که روحانیون دارند اگر آموزش ها هم به خوبی به آنها ارائه شود قطعاً در زمان بحران شاهد خدمات و فعالیت های چشمگیر این قشر به مردم خواهیم بود.

وی از افتتاح سیصد و پنجمین خانه هلال گلستان در مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با هدف گسترش خدمات عام المنفعه و توسعه آموزش های همگانی خبر داد و گفت: تا کنون در استان 304 خانه هلال افتتاح شده است که 2 خانه هلال در حوزه های علمیه شیعه و سنی افتتاح شده و اکنون مجموع خانه هلال استان به 305 مورد رسید.

در ادامه حجت الاسلام برزگر، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان و مشاور استاندار گلستان گفت: مرکز خدمات در خدمت حوزه است و در کنار مراکز تبلیغی حوزه اعم شیعه، سنی و طلاب ایرانی و خارجی است و فعالیت های پشتیبانی، درمانی و مسکن با محوریت خانواده انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30هزار طلبه تحت آموزش های هلال احمر/افتتاح سیصدو پنجمین خانه هلال

30هزار طلبه تحت آموزش های هلال احمر/افتتاح سیصدو پنجمین خانه هلال