مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-23بين الملل

مقام صهیونیست: حزب الله لبنان تهدیدی واقعی برای اسراییل است


سرگرد ذخیره در ارتش اشغالگر اسراییل، تایید کرد که حزب الله لبنان به دلیل موشک ها و راکت هایش، تهدیدی واقعی برای اسراییل است.

- سرگرد ذخیره در ارتش اشغالگر اسراییل، تایید کرد که حزب الله لبنان به دلیل موشک ها و راکت هایش، تهدیدی واقعی برای اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، عمیرام لوین، فرمانده منطقه شمال و معاون سابق موساد اسراییل افزود: حزب الله مناطق بسیار وسیع و پرجمعیت اسراییل را با ده ها هزار موشک و راکت پوشش می دهد.

پیشتر روزنامه اسراییلی اورشلیم پست فاش کرده بود که اکثر مقامات نظامی همچنان تاکید می کنند که حزب الله به دلیل نیروهای ویژه رضوان و حدود 150 هزار موشک، بزرگترین تهدید برای اسراییل است.

حزب الله لبنان اخیراً مانور نمادینی را انجام داد که ترس اسراییل را برانگیخت، زیرا رسانه های اسراییلی می گویند سلاحی که در مانور به نمایش گذاشته نشد موشک های نقطه زن هستند.

این رسانه ها تأکید کردند که این مشکل خواب را از چشم نیروهای امنیتی و موسسات نظامی می رباید.

حزی سمنطوف، خبرنگار امور عربی در شبکه 13 نیز در این باره گفت: در مانور بزرگ و استثنایی نظامی در جنوب لبنان، آتش مستقیم شلیک شد و از تسلیحات ضد زره، خودروهای زرهی و انواع پهپادهای هجومی حزب الله استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: حزب الله لبنان تهدیدی واقعی برای اسراییل است

مقام صهیونیست: حزب الله لبنان تهدیدی واقعی برای اسراییل است