مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-19اجتماعي

رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود


رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صالح رحیمی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از تالاب و منطقه حله و پاسگاه محیط بانی این منطقه اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت های بزرگی در عرصه منابع طبیعی و محیط زیست است.

وی با اشاره به خدمات و نظارت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تصریح کرد: به منظور رفع معضلات محیط زیستی شهرستان بوشهر باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

فرماندار بوشهر در خصوص اختصاص زمینی مناسب و استاندارد برای استقرار مرکز تحقیقات زیست محیطی و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر نیز تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به همجواری دهستان های حله و انگالی با تالاب حله و وجود دام های سنگین و سبک در این منطقه لایروبی این رودخانه برای روستاییان این منطقه الزامی است.

رحیمی اظهار کرد: رسوب گیری رودخانه حله موجب بسته شدن مسیرهای خروجی این رودخانه به سمت تالاب شده و همین امر مشکلات زیادی را برای کشاورزان و دامداران به دنبال داشته است.

وی افزود: پیش از این نیز امسال با دستور مدیریت ارشد استان بوشهر و همکاری شرکت آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط طرح ساماندهی بند بصری و لایروبی 2 شاخه شمالی و جنوبی رودخانه حله با هدف روان تر شدن مسیرهای ورودی آب آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود

رفع مشکلات زیست محیطی شهرستان بوشهر با جدیت دنبال شود