مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-28اقتصادي

آزادسازی حدود 7 هزار و 200 مترمربع از حریم و بستر رودخانه های خراسان جنوبی


مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت:7 هزار و 196 مترمربع از حریم و بستر رودخانه های استان در سه ماهه نخست امسال آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،فاطمه شهابی فرد، مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ابتدای سال جاری تاکنون به منظور پیشگیری از سیلاب های احتمالی 13 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی و پاکسازی شد.

 همچنین در بازه زمانی سه ماهه ابتدای سال جاری 7 هزار و 196 مترمربع از حریم و بستر رودخانه های استان آزادسازی شد.

وی با تاکید بر این که رودخانه ها عوارض و پدیده های طبیعی هستند و هیچ فردی حق تخریب و تجاوز و از بین بردن آن ها را ندارد از مردم خواست: بدون دریافت استعلامات از ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه ها جلوگیری کنند.

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند هر گونه خرید ملک و اراضی در جوار رودخانه ها باید با اخذ استعلام از شرکت آب منطقه ای انجام شود و نباید نسبت به ساخت و ساز، تغییر اراضی به کشاورزی، احداث جاده یا راه دسترسی در بستر رودخانه ها اقدام کنند.

شهابی فرد افزود: با جلوگیری و امتناع از ساخت و ساز در حریم رودخانه ها، مسیر عبور ایمن برای سیل مهیا بوده و جلوی خسارت های احتمالی سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی حدود 7 هزار و 200 مترمربع از حریم و بستر رودخانه های خراسان جنوبی

آزادسازی حدود 7 هزار و 200 مترمربع از حریم و بستر رودخانه های خراسان جنوبی