مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-06اقتصادي

تا 35 درصد از باغ کتاب تخفیف بگیرید


باغ کتاب تهران امروز( 15 تیر ماه) به مناسبت عید غدیر و همزمان با ششمین سال روز افتتاح این مجموعه طرح تخفیف 5 تا 35 درصدی را اجرا می کند.

- باغ کتاب تهران امروز( 15 تیر ماه) به مناسبت عید غدیر و همزمان با ششمین سال روز افتتاح این مجموعه طرح تخفیف 5 تا 35 درصدی را اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجموعه علمی و فرهنگی باغ کتاب امروز پنجشنبه 15 تیرماه همزمان با جشن عید غدیر و ششمین سال روز افتتاح آن، طرح تخفیف 5 تا 35 درصد را برای تمام قسمت های این مجموعه اجرا می کند.

در این روز خدمات باغ علم کودک و ورودی باغ علم نوجوان با 35 درصد و بازی های آن با 20 درصد و خدمات سرزمین نیکولو و ماشین حمل کودک با 30 درصد تخفیف عرضه می شود.

در این طرح بازی های باشگاه رباتیک با 25 درصد تخفیف و محصولات بخش های دونات هُنُنُی و دست سازه های شرقی با 10 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می شود.

همچنین بخش های بستنی جلاتو، کافه رستوران آمانا، خانه اسباب بازی، فروشگاه دیجیتال هزار و یک، ساب لایم و کیوسک برگر محصولات و خدمات خود را با 5 درصد تخفیف خدمات خود را به مخاطبان ارائه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهر، باغ کتاب تهران در حالی به ششمین سالگرد افتتاح خود نزدیک می شود که توانسته است جای خود را به عنوان مجموعه ای علمی و فرهنگی در میان مخاطبان خود باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 35 درصد از باغ کتاب تخفیف بگیرید

تا 35 درصد از باغ کتاب تخفیف بگیرید