مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-27سياسي

سرگردانی کارمندان میان عقربه ها


طبق ماده 87 قانون خدمات کشوری هیات دولت مسئول اعلام ساعت کاری ادارات، اصناف و کارگران است و اساسا بنا داشته همان مصوبه 28 اسفند 1401 هیات وزیران اجرا شود اما از سوی دیگر و در مجلس یک بار با قانون منع جلو کشیدن ساعت رسمی، - یک بار با خلاف قانون دانستن دورکاری توسط هیات تطبیق و حالا با این قبیل اقدامات، علاوه بر ایجاد هزینه برای نهادهای مختلف و موج انتقادات از سردرگمی، باعث کلافه شدن و سرگردانی مردم و کارمندان میان این ساعت بازی شده اند.

تغییر نکردن ساعت رسمی کشور و تغییر ساعت کاری ادارات به یکی از موضوعات مورد انتقاد این روزها تبدیل شده است.

موضوعی که با رفت و برگشت های پینگ پنگی میان دولت و مجلس و تغییر چندباره تصمیمات، مانند ثانیه شمار سرگردانی میان عقربه هاست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس یازدهم شورای اسلامی در جلسه علنی 24 اسفند 1400 و بعد از تصویب کلیات طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، ماده واحده این طرح را به این شرح تصویب کردند: ماده واحده- قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386/5/31 مجلس شورای اسلامی نسخ می گردد.

به هیات وزیران اجازه داده می شود ساعت شروع به کار سازمان ها، ادارات و مراکز تابعه را متناسب با ماه های گرم سال نواحی مختلف کشور از اول خرداد تا پایان شهریورماه حداکثر یک ساعت زودتر تعیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی کارمندان میان عقربه ها

سرگردانی کارمندان میان عقربه ها