مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:452023-06-24اقتصادي

تشکیل 101 اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان در مازندران


سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از تشکیل 51 اکیپ ثابت و 50 اکیپ سیار جهت طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان خبر داد.

- ایسنا/مازندران سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از تشکیل 51 اکیپ ثابت و 50 اکیپ سیار جهت طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دامپزشکی مازندران، دکتر حمزه آقاپور کاظمی گفت: کارشناسان امر ضمن نظارت بر مراکز عرضه و قصابی ها در روزهای قبل از عید قربان با برپایی چادر و امکانات مورد نیاز در روز قبل و روز عید قربان در میادین از پیش در نظر گرفته شده عرضه دام حاضر خواهند شد تا مردم را در تهیه دام سالم یاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه ناظرین شرعی با حضور در میادین فروش دام عید قربان، پاسخگوی مشکلات شرعی شهروندان هستند، اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی مازندران طی نظارت بر روند کشتار دام در کشتارگاه های صنعتی، سنتی و جایگاه های از پیش تعیین شده جهت کشتار دام در مازندران با حضور مسئولان فنی و بهداشتی بخش خصوصی و ناظران دولتی نسبت به رویه کشتار، کنترل و بررسی دام قبل و پس از کشتار اقدامات لازم را انجام می دهد.

آقاپور کاظمی با تاکید بر خرید گوشت دارای مهر کشتارگاه، گفت: مردم در خرید گوشت قرمز از قصابی ها به مهر و تگ کشتارگاهی دقت کنند و از خرید گوشت قرمز فاقد مهر کشتارگاهی و تاریخ کشتار خودداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 101 اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان در مازندران

تشکیل 101 اکیپ ثابت و سیار در طرح تشدید نظارت بهداشتی عید قربان در مازندران