مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:102023-07-14سياسي

یادواره 356 زن شهیده در ایلام برگزار شد


یادواره 356 زن شهیده در ایلام با حضور خانواده های معظم شهدا، بانوان پیرو مکتب حضرت زینب (س) و برخی از مسئولان برگزار شد.

- ایلام-یادواره 356 زن شهیده در ایلام با حضور خانواده های معظم شهدا، بانوان پیرو مکتب حضرت زینب (س) و برخی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یادواره 356 زن شهیده در ایلام با حضور خانواده های معظم شهدا، بانوان پیرو مکتب حضرت زینب (س) و برخی از مسئولان درمحل یادمان شهدای گمنام شهر ایلام برگزار شد.

حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس چنان عظیم و ستودنی است که در تاریخ ایران بی نظیر است، که نمونه های آن را فقط در صدر اسلام می توان دید.

زنانی که دوشادوش مردان جنگیدند تا امروز به نامشان افتخار کنیم و حالا مردم ولایتمدار ایلام یاد و خاطره 356 زن شهیده را گرامی داشتند.

مسئول حفظ آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به گفتمان جمهوری اسلامی ایران و گفتمان دشمن در مقوله حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: این روزها دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده و به دنبال آن در تلاش است بی حجابی و بی عفتی را در جامعه عادی نشان دهد.

نوروزیان افزود: زنان و مادران جامعه ما نقشه های دشمنان را خنثی کرده و با حفظ حجاب خود به اصول و بنیان خانواده پایبند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 356 زن شهیده در ایلام برگزار شد

یادواره 356 زن شهیده در ایلام برگزار شد