مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:562023-07-08سياسي

73 درصد از جامعه ایران تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، میرهاشم موسوی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه های درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و افتتاح ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل، اظهار کرد: راهبرد توسعه خدمت در دولت سیزدهم بیش از پیش تقویت شده و بخش های خدمت رسان تلاش بیشتری داشته اند و بالاترین خدمت در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است که این مسیر با همت و قدرت در سازمان تامین اجتماعی با برنامه های مختلف در حال حرکت است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رضایت مردم را مهم ترین اصل سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات عنوان کرد و گفت: ما امانتدار مردم هستیم و باید برای پاسخگویی شایسته همیشه آماده باشیم که بخشی از این پاسخگویی مجموعه اقدامات اجرایی پروژه های درمانی در سطح کشور است.

  وی با تاکید بر اینکه تاخیر در پروژه ها آفت است، تصریح کرد: با قدرت و قوت مسیر توسعه را ادامه می دهیم و سعی می کنیم تاخیر در پروژه ها به حداقل برسد.

  مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه مردم ما شایسته با کیفیت ترین خدمات درمانی هستند بیان کرد: در دهه فجر سال گذشته 78 پروژه مهم سازمان افتتاح شد که ضریب خدمات را افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 درصد از جامعه ایران تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند

73 درصد از جامعه ایران تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند