مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-26اقتصادي

مشکل تأمین برق واحدهای صنعتی حل شده است/ احیای 100 واحد صنعتی


مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: مشکل تأمین برق شهرک ها و واحدهای صنعتی استان همدان حل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد شانیان ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به حرکت استان به سمت رشد واحدهای صنعتی اظهار داشت: خوشبختانه در 18 ماه گذشته با احیا 100 واحد صنعتی، معدنی و رشد 26 درصدی صدور پروانه استان همدان به سرعت در حال تبدیل به صنعتی شدن است.

وی افزود: امروز ما مشکل نیروی کار در واحدهای صنعتی داریم و اگر به شهرک های صنعتی استان مراجعه کنید با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

وی با اشاره به حل شدن مشکل برق شهرک ها و واحدهای صنعتی گفت: نسبت به سال قبل که با قطعی مکرر برق کارخانه های استان مواجه بودیم امسال این مشکل برطرف شده و دیگر با قطعی ناگهانی برق که خسارت های سنگینی را به دستگاه های کارخانه های می زد مواجه نیستیم.

شانیان خاطرنشان کرد: امروز در هفته تنها یک روز به مدت 12 ساعت از 11 ظهر تا 11 شب برق واحدهای صنعتی برای کمک به بخش خانگی قطع می شود که واحدها می توانند این روز را به تعطیلی واحد و یا تعمیر دستگاه های خود بپردازند همچنین با توجه به اینکه برق قلب تپنده صنعت بوده و با توجه به رشد روزافزون واحدهای صنعتی استان، به زودی یک نیروگاه 500 مگابایتی در شهرستان ملایر راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین برق واحدهای صنعتی حل شده است/ احیای 100 واحد صنعتی

مشکل تأمین برق واحدهای صنعتی حل شده است/ احیای 100 واحد صنعتی