مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-20سياسي

لزوم توجه به ارتقاء سطح اشتغالزایی معلولان


برنامه ریزی سازمان بهزیستی و هماهنگی با فنی و حرفه ای جهت آموزش مددجویان و معلولان اقدامی ارزنده در جهت ساماندهی و اشتغال این قشر از جامعه بوده که می طلبد در آینده نیز ادامه یابد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حبیب اله جمشیدی در آیین تجلیل از خیران و کارکنان بهزیستی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با گرامیداشت هفته بهزیستی و همچنین تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: بهزیستی یعنی تلاش برای زیستن بهتر و سالم تر.

وی افزود: همه انسان ها این حق را دارند که از نعمت یک زندگی خوب و ایده آل بهره مند شوند و اقشار آسیب پذیر و ضعیف جامعه نیز از این قاعده هم مستثنی نیستند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: مأموریت ها و اهداف سازمان بهزیستی، در راستای تلاش برای مهیا کردن زندگی ایده آل برای معلولان و محرومان جامعه است.

جمشیدی اضافه کرد: حمایت و پشتوانه دولت و مردم از سازمان بهزیستی یک امر ضروری بوده چراکه این نهاد خدمت رسان به تنهایی قادر نیست مشکلات و معضلات جامعه هدف خود را برطرف سازد.

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیدایش تا کنون برای فراهم کردن امکانات و یاری رساندن به اقشار مختلف جامعه در تلاش بوده و خدمت به خلق را به عنوان یک وظیفه اصلی در نظر گرفته و برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ارتقاء سطح اشتغالزایی معلولان

لزوم توجه به ارتقاء سطح اشتغالزایی معلولان