مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-30سياسي

ذات آمریکا جنایت و خونریزی است/پروژه ایران هراسی استکبارشکست خورد


ذات آمریکا جنایت و خونریزی است و جنایات آن را در طول همه این سال ها در حمایت از منافقین و داعش و گروه های تروریستی مشاهده کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: در طول تاریخ جنایتکارتر، خون ریزتر، شرورتر و پلیدتر از رژیم آمریکا نمی توان پیدا کرد حتی مغول ها و سایر اقوام خونریز و جنایتکار نیز به پای آمریکا نمی رسند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: آمریکایی ها جنایتکار، بی وفا، عهدشکن، خائن، دروغگو، مکار و دزد هستند و در واقع همه صفات رذیله را در خود دارند و در یک کلام به فرموده امام(ره) آمریکا همان شیطان بزرگ است که همه خباثت ها و پلیدی ها را در خود جمع کرده است.

وی افزود: آمریکای جنابتکار خود را طرفدار حقوق بشر می داند اما باید متوجه بود که منظور از حقوق بشر آمریکایی چیست.

روایت جنایات آمریکا در دهه 60 محمدی ادامه داد: در روز 6 تیرماه سال 1360 منافقین که مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا بودند، حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان عالم دینی که پاسخگوی سئوالات دینی در مسجدی در تهران بودند، مورد سوء قصد قرار دادند، فردای همان روز در حزب جمهوری اسلامی شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب که دو تن از آنها شهیدان سیدرضا و سیدمحمد پاکنژاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذات آمریکا جنایت و خونریزی است/پروژه ایران هراسی استکبارشکست خورد

ذات آمریکا جنایت و خونریزی است/پروژه ایران هراسی استکبارشکست خورد