مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-29سياسي

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: تناسبی شدن موجب پرشوری بیشتر انتخابات می شود


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع تناسبی شدن انتخابات تهران گفت: در این نوع انتخابات طرفداران هر جریانی می توانند به صورت نسبی نمایندگان خود را وارد مجلس کنند و این موجب پرشوری بیشتر انتخابات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصد و بیست و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی برای استان ها  برگزار شد.

در ابتدای جلسه  حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در این جلسه با اشاره نقش ایمان و امید در زندگی مردم گفت :  تجلی دو موهبت الهی را به صراحت در جریان انتخابات مجمع خیرین استان همدان از نزدیک مشاهده نمودم , شرکت کنندگان در کار خیر و حضور در این مجمع و انتخابات حضور پر شوری داشتند.

  دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود تمام مشکلات داخلی و بی تدبیری و بی برنامگی ها در گذشته امام و در حال حاضر رهبری مسیر درست را به جامعه نشان می دهند و این را لطف بزرگ خداوند می دانیم .

بور بور با اشاره به بعضی از روسای جمهوری بعد از انقلاب اسلامی گفت: بعضی از آنها برعکس تدابیر اعلام شده عمل می کردند و حتی در دولت قبل همه چیز را به برجام ربط داده و تصور می کردند مردم را می توان فریب داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: تناسبی شدن موجب پرشوری بیشتر انتخابات می شود

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب: تناسبی شدن موجب پرشوری بیشتر انتخابات می شود