مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-26ورزشي

میهمانی بزرگ علوی و 200 جشن مردمی غدیر در یزد برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد امسال 200 مورد جشن غدیرانه در سطح دارالعباده برگزار می شود، گفت: امسال 200 مورد جشن مردمی غدیر در سطح شهر یزد برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های ایام دهه امامت و ولایت برگزار شد، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: آموزش شهروندی و شناساندن یزد به عنوان میراث گرانبهای فرهنگی از جمله رسالت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد است.

وی بزرگداشت غدیرخم را از جمله شاخص ترین برنامه های در دستور کار است، افزود: توجه به حوزه نشاط و شادابی یکی از محوری ترین برنامه های فرهنگی تدوین شده در دارالعباده یزد است.

معاون شهردار یزد با بیان این که جشن غدیر باید مردمی برگزار شود، گفت: غدیر باید توسط همه مردم جشن گرفته شود و این مهمترین ویژگی جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام صداقت تشکیل ستاد مبشر غدیر و اجرای پویش من مبشر غدیرم از جمله اقدامات انجام شده در راستای مردمی سازی ویژه برنامه غدیر است، تصریح کرد: اجرای پویش نصب پرچم در مناسبت های ملی و مذهبی مختلف ذیل پویش من مبشر غدیرم در شهر یزد اجرایی شده و تاکنون بالغ بر 20 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی بزرگ علوی و 200 جشن مردمی غدیر در یزد برگزار می شود

میهمانی بزرگ علوی و 200 جشن مردمی غدیر در یزد برگزار می شود