مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-06فرهنگي

ظهور تخصصی حوزه شعر کودک، مرهون انقلاب اسلامی است


آیین رونمایی از دو کتاب اتویم بی بخار است و دستمال خیس ابر اثر غلامرضا بکتاش، با همکاری کانون خدمت رضوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، - ایسنا/همدان آیین رونمایی از دو کتاب" اتویم بی بخار است"و"دستمال خیس ابر" اثر غلامرضا بکتاش، با همکاری کانون خدمت رضوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی، آموزش و پرورش، و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر و با حضور تعدادی از اهالی قلم ملایر در آستانه عید سعید غدیر خم در سالن کتابخانه علامه مجلسی ملایر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ یک شاعر و منتقد حوزه ادبیات کودک و نوجوان بروز و ظهور تخصصی حوزه شعر کودک را اتفاقی مبارک و مرهون انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این اتفاق که به طور مشخص ناشر، نویسنده و همه عوامل یک کتاب مشخصا در حوزه کودک و نوجوان فعال باشند پس از انقلاب اسلامی صورت گرفت و حقیقتا قبل از انقلاب حوزه شعر کودک به اندازه امروز تخصصی نبود.

سورنا جوکار افزود: شعر و شاعر قابل دسته بندی نیست و محدود کردن ایشان به معنای محروم کردن سایر اقشار از سرچشمه جوشانِ شعریِ شاعر است.

وی با تبریک انتشار و تولد دو کتاب جدید از غلامرضا بکتاش شاعر کودکان و نوجوان؛بکتاش را شاعری برای همه خواند و به سبب روحیه و کار معلمی وی را به عموم مخاطبان متعلق دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور تخصصی حوزه شعر کودک، مرهون انقلاب اسلامی است

ظهور تخصصی حوزه شعر کودک، مرهون انقلاب اسلامی است