مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-25اجتماعي

پیش بینی بارش های سیل آسا در استان البرز


مدیرکل هواشناسی استان البرز نسبت به ورود سامانه تندری و بارش سیل آسا به همراه تندباد طی امروز یکشنبه در این استان به ویژه ارتفاعات هشدار داد و از مردم و مسئولان خواست برای پیشگیری از حوادث اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی استان البرز اظهار کرد: با توجه به تشدید و تقویت الگوی ناپایداری های محلی در منطقه البرز مرکزی و تقویت سامانه تندری مطابق با تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی تا اواخر وقت امروز یکشنبه در پاره ای نقاط استان به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و لحظه ای، در پاره ای نقاط استان خیزش گردوخاک و غبار و همچنین کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی بیان کرد: آبگرفتگی موقت معابر، سیلابی شدن مسیل های فصلی و رودخانه ها در ارتفاعات استان، شکسته شدن درختان، خطر سقوط اجسام از ارتفاع، آسیب به سازه های موقت و سست شامل داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی، کاهش کیفیت هوای منطقه از خطرهای احتمالی این وضعیت جوی است.

بهاروند احمدی گفت: اطمینان از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و احتیاط در فعالیت های کوهنوردی از مهمترین توصیه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های سیل آسا در استان البرز

پیش بینی بارش های سیل آسا در استان البرز