مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-05سياسي

ضرورت رفع نواقص برنامه هفتم در موضوع حمایت از خانواده های ایثارگر


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نواقص زیادی در حمایت از خانواده ایثارگر در برنامه هفتم وجود دارد؛ برای نمونه ارائه خدمات به خانواده جانبازان بعد از شهادت آن ها به پایان می رسد.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نواقص زیادی در حمایت از خانواده ایثارگر در برنامه هفتم وجود دارد؛ برای نمونه ارائه خدمات به خانواده جانبازان بعد از شهادت آن ها به پایان می رسد.

فاطمه محمدبیگی در همایش ملی تشکل های شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان کشوری که امروز 14 تیر ماه برگزارشد، اظهار کرد: مجلس چندین فراکسیون از جمله ایثار و شهادت و فرزندان شاهد و ایثارگر دارد و هدف این فراکسیون ها و تشکل های مربوط به آن ها، احقاق حقوق خانواده شاهد است و اولویت های ما در مجلس شورای اسلامی، توجه به خانواده ایثار، شاهد و جانباز در عرصه های مختلف به ویژه حوزه سلامت آن هاست.

وی عنوان کرد: از نوع تدوین برنامه هفتم گلایه مند هستم زیرا براساس آن تعداد اقلام دارو و ارائه خدمات بیمه ها به خانواده های ایثارگر و بیماران سرپایی کاهش یافته است؛ این موضوع را در کمیسیون بهداشت پیگیری و جلساتی را با رییس سازمان بنیاد شهید و ایثارگران برگزار کردیم و اتفاقات خوبی قرار است رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع نواقص برنامه هفتم در موضوع حمایت از خانواده های ایثارگر

ضرورت رفع نواقص برنامه هفتم در موضوع حمایت از خانواده های ایثارگر