مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-16اقتصادي

مرغ منجمد ویژه ماه محرم در استان سمنان توزیع می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: مرغ منجمد موجود در انبارهای استان برای مصارف آتی به ویژه در زمان محرم توزیع خواهد شد تا شاهد رفع نیاز بازار و هیئت های مذهبی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قاسمی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان سمنان که در محل سالن جلسات شهید شاهی جهاد کشاورزی با بیان اینکه در خصوص ذرت یا سویا و دیگر نهاده های دامی مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات به نوبت در حال پیگیری است، بیان کرد: اگر متقاضیانی در استان وجود دارند که خرید ذرت انجام داده اما ذرت به آنها تحویل نشده است می توان با توجه به وضعیت مناسب موجودی انبارها، ذرت لازم این متقاضیان به صورت امانی از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان به آنان تحویل داده شود تا در فرایند تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی و مورد درخواست مرغداران استان سمنان بحث تأمین سویا است تصریح کرد: پیگیری های لازم در این زمینه به صورت جدی در حال انجام است.

از سوی دیگر باید ظرف سه روز آتی بخشی از نیازهای مرغداران و پرورش دهندگان دام های شیری به کنجاله از طریق استفاده از ظرفیت مجموعه های تولیدی داخل استان سمنان رفع شود و پیگیری های کشوری نیز برای تأمین این نهاده مهم در کنار آن صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ منجمد ویژه ماه محرم در استان سمنان توزیع می شود

مرغ منجمد ویژه ماه محرم در استان سمنان توزیع می شود