مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:022023-07-22اقتصادي

کاهش استفاده مردم از خدمات خشکشویی/نیمه دوم سال بازار بهتر است


رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی های کرج گفت: به دلیل افزایش قیمت ها مردم اولویتی برای استفاده از خدمات خشکشویی ها ندارند؛ به خصوص در تابستان مردم خودشان لباس و حتی پتو و روتختی هایشان را می شویند، - ایسنا/البرز رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی های کرج گفت: به دلیل افزایش قیمت ها مردم اولویتی برای استفاده از خدمات خشکشویی ها ندارند؛ به خصوص در تابستان مردم خودشان لباس و حتی پتو و روتختی هایشان را می شویند، در نیمه دوم سال اما بخاطر استفاده از لباس های زمستانی وضعیت بازار بهتر است.

محمد مرادی درگفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دیگ بخار حساس ترین و مهمترین موضوع در رعایت اصول ایمنی در خشکشویی هاست، گفت: واحدهای خشکشویی با توجه به ایمنی و مخاطرات دیگ بخار باید نسبت به بیمه آتش سوزی و حوادث اقدام کنند.

مرادی افزود: خشکشویی ها علاوه بر مخاطرات مواد شوینده، به دلیل اینکه با آب و بخار داغ و اتو با دمای بالا سر و کار دارند، ملزم به رعایت اصول ایمنی و از همه مهمتر توجه به کنترل فنی و مهندسی دیگ بخار هستند.

از این رو داشتن بیمه آتش سوزی و حوادث به آنها توصیه می شود.

وی افزود: اگرچه واحدهای صنفی استیجاری به دلیل افزایش چند برابری اجاره بها و فصلی بودن کار و افزایش مالیات، برای پرداخت هزینه های بیمه دچارکمبود نقدینگی هستند اما اتحادیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش استفاده مردم از خدمات خشکشویی/نیمه دوم سال بازار بهتر است

کاهش استفاده مردم از خدمات خشکشویی/نیمه دوم سال بازار بهتر است