مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-04سياسي

آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد


آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان با حضور رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در مدرسه علمیه المهدی (عج) زرگان شهرستان اهواز برگزار شد.

- اهواز- آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان با حضور رییس شورای حوزه علمیه خوزستان در مدرسه علمیه المهدی (عج) زرگان شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز سه شنبه در آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان که در مدرسه علمیه المهدی (عج) زرگان شهرستان اهواز برگزار شد، ضمن عرض تبریک به کسانی که مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می شوند، عنوان کرد: اکنون چند نفر از طلاب مستعد، فاضل و عالم افتخار این را پیدا می کنند که ملبس به لباس مقدس روحانیت شوند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان افزود: باید توجه داشت که هر طلبه ای افتخار این را پیدا نمی کند که ملبس به لباس مقدس روحانیت شود و طلاب برای معمم شدن باید مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و مورد ارزیابی قرار گیرند تا لیاقتشان ثابت شود.

وی گفت: همه علمای دین به فضل علم امیرالمومنین (ع) عالم شده و قطره ای از دریای بی کران علم امیرالمومنین (ع) را کسب کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد