مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-18حوادث

کشف 18 کیلوگرم شیشه در مرز شرقی کشور


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودروی سواری، 18 کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک خودروی سواری، 18 کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی، امروز سه شنبه 27 تیر در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودرو، 18 کیلوگرم ماده مخدر شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد و به طرز ماهرانه جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند از مردم خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت با تلفن 110 به پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 کیلوگرم شیشه در مرز شرقی کشور

کشف 18 کیلوگرم شیشه در مرز شرقی کشور