مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-13حوادث

دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو


فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به 5 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پایتخت گفت: با توجه به سرقت های متعدد لوازم و محتویات خودروهای سواری در محدوده تهرانپارس این موضوع در دستور کار واحدهای گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: واحد گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در سطح حوزه بودند که مردی که یک عدد کوله مشکی رنگ به همراه یک عدد آچار و پیچ گوشتی در دست داشت نظر آنان را به خود جلب می کند.

سردار آدینه وند در ادامه گفت: این مرد با مراجعه به انتهای کوچه خلوتی با باز کردن درب یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد سرقت ضبط و باند آن را داشته که صدای دزد گیر خود به صدا در می آید و متهم که قصد متواری شدن از محل را داشت در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر می شود و تعدادی اموال به سرقت رفته محتویات خودرو از کوله وی کشف می شود.

وی گفت: بررسی های اولیه مشخص شد متهم سابقه دار و به دفعات مختلف دستگیر و تحمل کیفر داشته است.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه به 5 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد ادامه داد: مأموران در تحقیقات اولیه به دست آورند هر 5 سرقت در یک روز و در یک خیابان رخ داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو

دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو