مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:412023-07-06سياسي

اولین مجروح حادثه تروریستی حرم در آرزوی سلامتی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نادر فتحی؛ خادم افتخاری حرم احمدبن موسی(ع) متولد سال 1350 است، او اولین مجروح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در چهارم آبان ماه 1401 بود که در دقایق اول ورود عنصر داعشی به حرم مطهر جلوی درب ورودی با اصابت دو گلوله، سخت مجروح شد.

  او یازده سال خادم افتخاری حرم حضرت احمد بن موسی (ع) بود، اما حدود 8 ماه است که از آن حادثه دردناک می گذرد و اعضای 5 نفره خانواده فتحی نگران پدر هستند و بسیار تلاش می کنند تا بهبودیش را به دست بیاورد و همچون گذشته به آغوش گرم خانواده بازگردد.

  سلامتی نعمتی است که ناجوانمردانه با دو گلوله توسط عنصری داعشی و شیطانی خبیث از خادم افتخاری حرم سلب شد و حال به آرزویی برای این خانواده تبدیل شده است.

محمدرضا فتحی فرزند این پدر مجروح حادثه حرم در خصوص وضعیت پدرش گفت:  پدرم در 4 آبان اولین مجروح و خادمی بود که مقابل درب حرم شاهچراغ(ع) در ابتدای ورود عنصر داعشی مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت که یک تیر به دیافراگمش اصابت کرد و در بدن مانده بود و تیر دیگر به زیر قلب اصابت کرده و از بدن خارج شده بود و از آن زمان تاکنون تحت درمان بوده و درد و سختی های زیادی را تحمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مجروح حادثه تروریستی حرم در آرزوی سلامتی + فیلم

اولین مجروح حادثه تروریستی حرم در آرزوی سلامتی + فیلم