مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-22فرهنگي

نخستین گعده «هم پیشه» برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نخستین دورهمی سینمایی «هم پیشه» به مدیریت مریم پیرکاری، با حمایت موسسه تصویر شهر و با حضور جمعی از اهالی سینما، - نخستین گعده هم پیشه با حضور برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نخستین دورهمی سینمایی هم پیشه به مدیریت مریم پیرکاری، با حمایت موسسه تصویر شهر و با حضور جمعی از اهالی سینما، عصر روز دوشنبه 26 تیرماه در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.

در این مراسم که با گردانندگی منصور ضابطیان برگزار شد، علاوه بر برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران، جمعی از بازیگران، کارگردانان، تهیه کنندگان و دانشجویان رشته سینما نیز حضور داشتند.

در این برنامه از سوسن دین محمد ، مسعود میمی و نورالدین گودرزی به عنوان سه تن از پیشکسوتان صنف برنامه ریزی و دستیار اول کارگردانی تجلیل شد.

هم پیشه با هدف کشف و حمایت از استعداد های جوان با حضور سینماگران مطرح سینمای ایران برگزار می شود و در این دورهمی ها، دانشجویان علاقمند می توانند از تجربیات پیشکسوتان صنوف مختلف سینما بهره برده و برای ورود به این عرصه استعداد های خود را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گعده «هم پیشه» برگزار شد

نخستین گعده «هم پیشه» برگزار شد