مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-26سياسي

توسعه کتابخانه های سیار، پاسخی بر توزیع عادلانه امکانات در زنجان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: روستاها نیز هم چون شهرها نیازمند و شایسته ی دریافت محصولات فرهنگی و اطلاعاتی از طریق نهادهای اطلاع رسانی هستند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: روستاها نیز هم چون شهرها نیازمند و شایسته ی دریافت محصولات فرهنگی و اطلاعاتی از طریق نهادهای اطلاع رسانی هستند.

حجت الاسلام علی رضا عیسی خانی شامگاه روز گذشته (4 تیرماه) در نشست با مربیان کتابخانه های سیار روستایی و شهری استان زنجان، اظهار کرد: کتاب خانه ی سیار وسیله ارتباطی مناسبی است که برای اطلاع رسانی و خدمات کتاب خانه ای در مناطق کم جمعیت و یا دورافتاده می توانند کاربرد فراوان داشته باشند.

وی افزود: روستاها نیز هم چون شهرها نیازمند و شایسته دریافت محصولات فرهنگی و اطلاعاتی از طریق نهادهای اطلاع رسانی هستند که در این رابطه توسعه کتاب خانه سیار توجیه خوبی برای جبران کمبود امکانات و عدم ایجاد کتاب خانه ثابت روستایی محسوب می شود و می تواند پاسخی بر توزیع عادلانه امکانات باشد.

این مسئول با اشاره به جهادی بودن فعالیت های مربیان کتابخانه های سیار، تصریح کرد: مربیان کتابخانه های سیار باید از اهمیت حضور خود در روستاها و مناطق کم برخوردار، آگاه باشند و از این موقعیت مناسب فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کتابخانه های سیار، پاسخی بر توزیع عادلانه امکانات در زنجان

توسعه کتابخانه های سیار، پاسخی بر توزیع عادلانه امکانات در زنجان