مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-23سياسي

افتتاح خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح سیصد و پنجمین خانه هلال استان در مرکز خدمات حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این مرکز می تواند به 30 هزار طلبه خدمات آموزشی ارائه دهد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از افتتاح سیصد و پنجمین خانه هلال استان در مرکز خدمات حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این مرکز می تواند به 30 هزار طلبه خدمات آموزشی ارائه دهد.

قاسم غریب آبادی شامگاه پنج شنبه یکم خردادماه 1402 در آیین افتتاح خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان، اظهار کرد: پیش از این 304 خانه هلال در استان گلستان در حال ارائه خدمات به هم استانی ها بود که دو خانه هلال در حوزه های علمیه شیعه و سنی فعالیت می کرد.

وی با بیان اینکه با افتتاح خانه هلال جدید استان در مرکز خدمات حوزه های علمیه این رقم به 305 خانه افزایش یافته است، ادامه داد: با افتتاح خانه هلال جدید بالغ بر 30 هزار طلبه تحت آموزش های هلال احمر قرار می گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گسترش خدمات عام المنفعه و توسعه آموزش های همگانی را از اهداف بهره برداری از خانه های هلال دانست و افزود: یکی از ظرفیت های مهم جامعه که از احساس مسئولیت بالایی برخوردارند، طلاب حوزه های علمیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان

افتتاح خانه هلال مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان