مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-22پزشكي

بناب گرفتار فقر درمان


دادستان شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان در پی گلایه مردم از وضعیت امکانات آن و بررسی مشکلات موجود در این بیمارستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،  به دنبال گلایه تعدادی از شهروندان شهرستان بناب آستان آذربایجان شرقی از کمبود امکانات در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب، هادی شهابی دادستان بناب سرزده از این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید، رضایی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با ارائه گزارش عملکرد پزشکان و کادر درمان و تعداد متخصصان فعال در زمینه های مختلف در بیمارستان را قابل قبول و رضایت بخش توصیف کرد.

دادستان شهرستان بناب نیز بعد از بازدید از بخش ها و قسمت های مختلف و مشاهده تلاش های کادر درمان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آن ها، اظهار کرد: امکانات موجود در برخی از بخش های این بیمارستان از جمله دیالیز، در شهر های همجوار وجود ندارد و این امر در سایه تلاش های مسئولان ذیربط حاصل شده است.

شهابی ضمن برقراری تماس تلفنی با مسئولان استان آذربایجان شرقی، مشکلات موجود از جمله مستهلک بودن دستگاه سی تی اسکن و نبود سردخانه مناسب و کافی که موجب نارضایتی مردم شده را طرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناب گرفتار فقر درمان

بناب گرفتار فقر درمان