مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-13سياسي

دشمن با ترویج همجنسگرایی، نهاد خانواده را تهدید می کند


امروز نهاد خانواده با ترویج همجنسگرایی که یکی از زشت ترین انحراف ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می باشد، مورد تهدید قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سفر به اوگاندا شامگاه چهارشنبه در نشست بین الادیان که با حضور و سخنرانی شیخ شعبان رمضان مواجه مفتی اوگاندا، کاذینبا موگارو اسقف اعظم مسیحیان اوگاندا و خانم رقیه ناکاداما معاون نخست وزیر اوگاندا در مسجد ملی این کشور برگزار شد، مساجد را مهمترین جلوه گاه بندگی انسان ها در برابر خداوند معرفی کرد و گفت: تبیین معارف دینی، توجه به مسائل و مشکلات مسلمانان و تلاش برای رفع این مشکلات و اصلاح اجتماعی از مهمترین کارکردهای مساجد است.

رییس جمهور در این مراسم که با حضور اعضای شورای فرهنگی مسجد ملی اوگاندا و نیز جمع پرشمار نمازگزاران برگزار می شد، با اشاره به حضور قابل توجه جوانان در این مسجد افزود: آنچه امروز جوانان و مردم ما را از هجوم فرهنگی دشمنان حفظ می کند، همین حضور در مساجد و توجه به معنویت در چارچوب تلاش برای حفظ هویت دینی است.

رییسی با بیان اینکه اگر هر کسی کارهای خود را با توجه به خدا انجام دهد، جوامع بشری شاهد کمترین آسیب اجتماعی خواهند بود، اظهار داشت: 70 سال ظلم به مردم فلسطین، به یغما بردن ثروت ها و به برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ترویج همجنسگرایی، نهاد خانواده را تهدید می کند

دشمن با ترویج همجنسگرایی، نهاد خانواده را تهدید می کند