مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-25سياسي

حجت الاسلام مروی: برای حل مشکلات جامعه باید روحیه کار و تلاش را ترویج داد


پیشرفت، موفقیت و آبادانی از رهگذر کار، سخت کوشی و پشتکار حاصل می شود، لذا برای توسعه و رفع مشکلات باید روحیه کار و تلاش را در جامعه ترویج داد و تقویت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام احمد مروی در دیدار اعضای حقیقی شورای عالی جهاد سازندگی که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، بر اهمیت گسترش دامنه مشارکت های مردمی در اعمال نیکوکاران و خیرانه تأکید و ابراز کرد: باید بستر خدمت به نیازمندان و محرومان را برای همه علاقه مندان فراهم کرد تا اقشار مختلف با نگاه ها و دیدگاه های متفاوت فرصت مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه را داشته باشند؛ در عرصه های نیکوکاری باید راه را برای کار خیر باز کرد و خط کشی ‎ها را کنار گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه برای کار خیر نه تنها خیرین بلکه باید همه افراد را دعوت کرد، گفت: مشارکت توده مردم از مؤثرترین راه‎ها در تحقق اهداف متعالی خیرانه است، گسترش و مشارکت مردم در فعالیت های نیکوکارانه به ترویج روحیه برادری و ایجاد ارتباط محبت آمیز میان افراد جامعه کمک خواهد کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه نسبت به اهمیت جذب مشارکت جوانان در فعالیت های خیرخواهانه اشاره و تصریح کرد: همانگونه که جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب بسیاری از جوانان را از انحرافات آن دوران نجات داد، امروز نیز جذب جوانان در فعالیت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مروی: برای حل مشکلات جامعه باید روحیه کار و تلاش را ترویج داد

حجت الاسلام مروی: برای حل مشکلات جامعه باید روحیه کار و تلاش را ترویج داد