مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-16فرهنگي

مینا صدری دبیر سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران شد


محمد خراسانی زاده رییس شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با صدور حکمی مینا صدری را به عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری این رویداد هنری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی و رییس شورای سیاستگذاری سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با صدور حکمی مینا صدری هنرمند شناخته شده عرصه نگارگری و مجسمه سازی را به عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری این رویداد هنری منصوب کرد.

این نخستین بار است که یک بانوی هنرمند به عنوان دبیر رویدادی ملی در عرصه هنرهای تجسمی منصوب می شود.

در حکم خراسانی زاده خطاب به صدری آمده است: آینده درخشان ایران اسلامی، نیازمند نقش آفرینی هنرمندانی چیره دست، خلاق، پرانگیزه و آشنا به آداب و فنون است که با تولید هنرمندانه آثار هنری مبتنی بر حقیقت، پیشران حرکت عمومی مردم به سوی آرمان های والای انقلاب اسلامی باشند و نور ایمان و امید را برای مردمان سرزمین پرافتخارشان و برای تمام حقیقت جویان جهان، به ارمغان آورند.

از این منظر، جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، بستری بی بدیل در تعامل چهره به چهره و آموزش استاد-شاگردی به نسل آینده هنرمندان عرصه های تجسمی کشور است که با نگاه راهبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینا صدری دبیر سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران شد

مینا صدری دبیر سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران شد