مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-22اقتصادي

ثبت نام افزون بر24 هزار سیستانی و بلوچستانی برای دریافت وام ودیعه مسکن


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از ثبت نام وام ودیعه مسکن 24 هزار و 515 نفر از شهروندان استان در راستای اجرای تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل مهدیار امروز در جلسه بررسی وضعیت ثبت نام متقاضیان مسکن ملی با بیان اینکه تسهیلات ودیعه مسکن می تواند کمک شایانی به وضعیت مستاجران کند و هدف وزارت راه و شهرسازی این است که وام این تسهیلات صرف کمک ودیعه اجاره مسکن شود نه صرف خرید خدمات دیگر که آثار تورمی دارد، اظهار داشت: با سیاستگذاریهای وزارت راه و شهرسازی اعطای تسهیلات وام ودیعه با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار طی یک دوره بازپرداخت 5 ساله از محل منابع بانکی موضوع ماده چهار قانون جهش تولید مسکن از سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ثبت نام کنندگان این وام در استان 17 هزار و 28 نفر حائز شرایط شدند که تاکنون بیش از پنج هزار آنان موفق به دریافت وام شده اند و مابقی در حال سیر مراحل قانونی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام افزون بر24 هزار سیستانی و بلوچستانی برای دریافت وام ودیعه مسکن

ثبت نام افزون بر24 هزار سیستانی و بلوچستانی برای دریافت وام ودیعه مسکن